רוצים להקים משרד חדש? זה מה שצריך לדעת לפני התהליך

תוכן עניינים
דנה שרון

דנה שרון, עורכת תוכן ראשית.

הקמת משרד חדש – האם זה אפשרי וכמה זה דורש?

הקמה של משרד חדש היא אמנם לא תהליך מסובך במידה ויש לכם רעיון לעסק, לקוחות שאתם כבר מכירים ובמגע איתם, והבנה של התחום וניסיון בו – אך היא בהחלט הליך מסובך בירוקרטית והקשיים הראשונים שעומדים בדרכו של משרד חדש בארץ הם לא מעטים, וחשוב להבינם לפני כניסה לתהליך. בעזרת חקירה וניסיון בתחום, התהליך אפשרי לחלוטין וניתן להתגבר על כל מכשול, אך באמת לאחר תהליך של למידה ומעקב אחרי שלבים הכרחיים בדרך כדי להימנע מטעויות ועבירות.

 

מבחינה פרקטית – מה נדרש?

 

בנייה או השכרה של משרדים

במידה והכוונה שלכם היא הקמת משרדים ובנייתם, כאן כבר דרוש שיתוף פעולה ושכירה של חברת בנייה המומלצת ומתמחה בבניית משרדים בישראל כמו חברת שמר ניהול וביצוע בע"מ. במידה והכיוון הוא השכרה – המשימה אינה קשה וניתן להתחיל לקבל רעיונות דרך האינטרנט או מתווך בתחום.

 

בניית תכנית עסקית

הקמת משרדים חדשים דורש גם בנייה של תכנית עסקית מתאימה או וויסות התכנית העסקית הקודמת, שכן מדובר בתהליך לא פשוט שכל עובדי החברה והעסק ישקיעו בו זמן וישנו את הלו"ז הקודם בהתאם. התכנית העסקית ובמיוחד בימיו הראשונים של העסק חייבת להיות מפורטת ככל הניתן, עם שימת דגש על כלל התחומים – שיווק, ניהול לקוחות, ועוד.

אהבתם את הכתבה? >> digiweb.org.il

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

דילוג לתוכן