הקלטת שיר באולפן היא בהחלט המתנה הכי מקורית שראינו לאחרונה…

תוכן עניינים
דנה שרון

דנה שרון, עורכת תוכן ראשית.

הקלטת שיר באולפן – מה זה כולל?

הקלטת שיר באולפן מאפשרת לכם למעשה להוציא לפועל ולהקליט באולפן עם צוות טכני מקצועי כל שיר שבא על דעתכם, אם זה שיר שכתבתם, קאבר שאתם מבצעים, וכל קונסטלציה אחרת. הקלטת השיר בעצם מקנה לכם במחיר כולל פגישה של כמה דקות או שעות בסטודיו להקלטת שירים, שמאפשר לכם לבצע כמה טייקים ולקבל לבסוף את השיר שהקלטתם בדיסק או בקובץ שמע.

 

מדוע הקלטת שיר הפכה למתנה מקורית ואהודה?

הקלטת שיר הפכה בשני העשורים האחרונים לטרנד של ממש, שמתאים למגוון של אירועים ומהווה את המתנה המצחיקה והמושלמת שמראה גם כמה השקעה הייתה כרוכה בדרך. הקלטה של שיר היא אופציה מדהימה לחבר שיר מצחיק לילד היום הולדת ולבר ובת המצווה מכל המשפחה, לזוג שמתחתן מכל החברים, לאמא שהגיעה לגיל 60 מכל הילדים, ועוד אירועים והזדמנויות רבות.

 

איפה נוכל לבצע הקלטת שיר מקורית?

כיום אולפנים שונים מציעים שירות של הקלטת שירים והגעה חד פעמית להקלטה באולפן, והשירות כולל רבות גם עריכה, סיוע בכתיבת השיר, וכדומה. שירותי האולפן קטלן מומלצים ביותר ומבטיחים שנים של ניסיון וסיוע ללקוחות המעוניינים בהקלטת שיר ליקירם. כל שתצטרכו לעשות כעת זה לבחור את שיר והמנגינה הרצויה, ולקבוע לעצמכם תור באולפן להקלטה.

לעוד כתבות שוות >> prize.org.il

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

מי אנחנו?

PAPI – הוא המגזין הגדול בישראל לכל הנושאים הכי חמים שיש היום. אנחנו מביאים עד אליכם את כל הכתבות שבא לך לקרוא בנושאים אקטואליים. אנחנו דואגים שתהיו מעודכנים כל הזמן!

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן